• img19
  • img2
  • img3
  • img5
  • img4
  • img5
  • img6
  • img7
  • img8
  • img9
  • img10
  • img11
  • img12
  • img13
  • img15
  • img16
  • img17
  • img18
  • img19

Virtual Reality in School Education and Civic Participation

http://vrinschooleducation.eu/

Το έργο αφορά στην έκθεση των μαθητών, και καθηγητών, στην εκπαίδευση, μέσω παιχνιδιού Εικονικής Πραγματικότητας (VR). Σκοπός, είναι ο συμμετέχοντας να αναπτύξει τις δεξιότητες του (ψηφιακές κ.α.), τις γνώσεις του σε συγκεκριμένα θέματα και την κριτική σκέψη του.

Το παιχνίδι Εικονικής Πραγματικότητας στο οποίο θα συμμετάσχουν οι μαθητές, αφορά την ψηφιακή προσομοίωση Συμβουλίου Νέων σε ευρωπαϊκό επίπεδο, όπου οι συμμετέχοντες θα εκφράσουν την άποψη τους και θα κληθούν να λάβουν αποφάσεις στα εξής θέματα:

 

• Ασφαλή χρήση του διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης

• Σχολικός εκφοβισμός και διαδικτυακός εκφοβισμός

• Ανθρώπινα δικαιώματα & περιβάλλον πολυπολιτισμικότητας στην Ευρωπαϊκή Ένωση

• Ευρωπαϊκή Ταυτότητα και Δικαιώματα

• Περιβαλλοντική Συνείδηση

• Βιώσιμη Ανάπτυξη στην Ευρωπαϊκή Ένωση

• Κυκλική Ανάπτυξη στην Ευρωπαϊκή Ένωση και σε άλλες χώρες

https://www.facebook.com/VR-in-School-Education-Civic-Participation-105550867564169/?modal=admin_todo_tour

11 - 12 Νοεμβρίου 2019: ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

1η Συνάντηση Kick Off Event

                   https://paideia-news.com/dimosia-mesi-geniki/2019/11/15/lykeio-aradippoy-%C2%ABtasos-mitsopoylos%C2%BB-sto-programma-erasmus/

2η Συνάντηση: Πραγματοποίηθηκε διαδικτυακά την 1η Ιουλίου 2020 λόγω της πανδημίας covid-19

3η Συνάντηση: Πραγματοποίηθηκε διαδικτυακά στις 14 - 15 Οκτωβρίου 2020 λόγω της πανδημίας covid-19

4η Συνάντηση: Πραγματοποιήθηκε την εβδομάδα 27 Σεπτεμβρίου – 1 Οκτωβρίου 2021 στα γραφεία του Ινστιτούτου Έρευνας & Κατάρτισης Ευρωπαϊκών Θεμάτων(I.R.T.E.A) στην Αθήνα.   

Το σχολείο μας εκπροσωπήθηκε από τους καθηγητές πληροφορικής κ. Παύλο Παυλικκά και τον  κ. Δημήτρη Μαυροβουνιώτη. Mαζί με συναδέλφους άλλων σχολείων που συμμετείχαν στο έργο, είχαν την ευκαιρία να βιώσουν το παιχνίδι VR που δημιουργήθηκε με βάση το έργο, να αξιολογήσουν και να επανεξετάσουν το εγχειρίδιο για τον τρόπο λειτουργίας και χρήσης της εφαρμογής VR που δημιουργήθηκε. Σκοπός, ήταν η μεταγενέστερη εκπαίδευση των μαθητών προς όφελος τους.(τηρήθηκαν όλοι οι κανόνες και οι οδηγίες κατά της εξάπλωσης του Covid-19)

Multiplier Event: Λύκειο Αραδίππου "Τάσος Μητσόπουλος"Παρασκευή 19/11/2021

@VRinSchool.Erasmus

Πατήστε για: Δελτίο Τύπου (ελ)  - Press Release (en) 

Πατήστε για την  Πρόσκληση (ελ)Πρόσκληση(en)  στο event

Κάντε την εγγραφή σας για συμμετοχή στο event : https://forms.gle/qakV3t835QiwePg59 

Multiplier Event: Πατήστε για:   Press Release (en) μετά το event